.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

سهام عدالت بیماران خاص

آغاز ثبت نام برای دریافت سهام عدالت
دبیرخانه سهام عدالت اعلام کرد

    فارس- مدیر دبیرخانه های سهام عدالت و هیات واگذاری از تخصیص سهام عدالت به 17 هزار و 230 بیمار خاص، 10 هزار و 794 خبرنگار و ارسال فرم های شناسایی برای 220 هزار و 585 کارمند شهرداری سراسر کشور خبرداد.
    
    ابوالقاسم شمس گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، بانک اطلاعاتی الکترونیکی خبرنگاران سراسر کشور دریافت شد که شامل 15 هزار و 600 نفر بود.
    شمس ادامه داد: بعد از پردازش و بررسی های به عمل آمده به 10 هزار و 794 نفر از خبرنگاران سهام عدالت اختصاص خواهد یافت.
    به گفته وی، مدارک لازم برای ثبت نام خبرنگاران به سازمان های امور اقتصادی 30 استان ارسال شده و خبرنگاران باید با مراجعه به شرکت های تعاونی نسبت به ثبت نام و اخذ سهام عدالت طی 30 روز اقدام کنند.
    این مقام مسوول در رابطه با واگذاری سهام عدالت به بیماران خاص نیز خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و درمان در حالی بانک اطلاعاتی این گروه شامل 29 هزار و 568 نفر را ارسال کرده بود که بعد از پالایش، برای 17 هزار و 230 نفر از بیماران چهارگروه بیماران هموفیلی، ام اس، تالاسمی و دیالیزی دعوت نامه مربوطه ارسال خواهد شد.
    شمس ادامه داد: از امروز به مدت سه روز فرم های مربوطه به سازمان های اقتصادی 30 استان ارسال می شود تا طی 30 روز این گروه نیز نسبت به ثبت نام و اخذ سهام عدالت اقدام کنند.
    به گفته وی، هر دو گروه خبرنگاران و بیماران خاص باید ظرف مهلت تعیین شده از طریق شرکت های تعاونی ثبت نام کنند؛ در غیر این صورت از فهرست حذف خواهند شد.
    این مقام مسوول در بخش دیگری از اظهارات خود به فرآیند واگذاری سهام عدالت به کارکنان رسمی و قراردادی و خدماتی شهرداری های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: طبق برآورد، 187 هزار و 558 کارمند رسمی و قراردادی شهرداری و 33 هزار و 27کارمند خدماتی در هزار و 68 شهر کشور فعالیت می کنند.
    وی افزود: دبیرخانه ستاد مرکزی سهام عدالت از امروز فرم های شناسایی خانواده های این گروه برای سازمان های امور اقتصادی استان ها ارسال می شود تا بین شهرداری ها توزیع شده و ظرف یک ماه فرم های مربوطه تکمیل و سپس پالایش و پردازش انجام شود. به گفته وی به هر نفر از مشمولان، یک میلیون تومان سهام عدالت اختصاص خواهد یافت.
    شمس در خاتمه تاکید کرد: همه مشمولان سهام عدالت برای عضویت در شرکت های تعاونی شهرستان باید فقط 100 تومان بپردازند و دریافت بیش از این مبلغ خلاف قانون بوده و مشمول پیگیری است.

نظرات 6 + ارسال نظر
راوی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:03

سلام

سغیده منوری خلیل اباد پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:19

خیلی خوبه اگر به بیماران رسیدگی بشه

سغیده منوری خلیل اباد پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:20

خیلی خوبه اگر به بیماران رسیدگی بشه

سعیده منوری خلیل اباد پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 http://http:/

اگه بشه خوبه

محمودی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 16:39

سلام
من ام اس دارم میخواستم ببینم گورستان عدالت ثبت نام کنم
با تشکر:محمودی

عبدالرضا زارعی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:39

من ام اس دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد