.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

داروهای بیماران سرطانی و ام اس تامین اجتماعی رایگان می شود


مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیماران سرطانی وخاص تحت پوشش10 تا15 درصد هزینه داروهایشان را پرداخت می کنند، اظهارکرد: طبق آخرین مصوبه سازمان، داروهای شیمی درمانی و ام اس با بالاترین درصد، تحت پوشش بیمه قرارمی گیرد.علی جمالیان درگفتگوبا ایسنا، اظهار کرد: 70درصد مبلغ داروی بیماران عادی را تامین اجتماعی و30 درصد را بیمه شده، دربیماریهای سرطانی، ام اس وکنسر85 تا 90درصد را سازمان و10 تا15 درصد را بیمه شده ودرمورد بیماران خاص نیزتمام هزینه دارورا سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.وی ادامه داد: این مصوبه هنوزبرای اجرا ابلاغ نشده، اما پس ازابلاغ قراراست هزینه داروهای بیماریهای ام اس وشیمی درمانی با اختیارمدیران به صورت صد درصد رایگان دراختیاربیماران قراربگیرد.
    
 رسالت، شماره 7849

تامین اجتماعی داروهای ام. اس و شیمی درمانی را بیمه کرد

    مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیماران سرطانی و خاص تحت پوشش 10 تا 15 درصد هزینه داروهایشان را پرداخت می کنند، اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه سازمان، داروهای شیمی درمانی و ام. اس با بالاترین درصد، تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. علی جمالیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 70 درصد مبلغ داروی بیماران عادی را تامین اجتماعی و 30 درصد را بیمه شده، در بیماری های سرطانی، ام.اس و کنسر 85 تا 90 درصد را سازمان و 10 تا 15 درصد را بیمه شده و درباره بیماران خاص نیز تمام هزینه دارو را سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.
    وی ادامه داد: این مصوبه هنوز برای اجرا ابلاغ نشده، اما پس از ابلاغ قرار است هزینه داروهای بیماری های ام.اس و شیمی درمانی با اختیار مدیران به صورت صد در صد رایگان در اختیار بیماران قرار بگیرد. جمالیان درباره مراجعه افراد به مراکز مستقیم و ملکی و نیز مراکز غیرمستقیم اعلام کرد: بار مراجعه افراد به مراکز مستقیم و ملکی در سال گذشته به طور میانگین 2/1 و در مراکز غیرمستقیم 2/7 بوده است که نشان دهنده تعداد مراجعات یک فرد در طول سال به این مراکز است. مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به کل ویزیت های انجام گرفته در بخش سرپایی، بستری و جراحی عنوان کرد: در بخش سرپایی در سال 91، هشت میلیون و 764 هزار و 72 ویزیت انجام گرفت که 128هزار و 561 مورد آن منجر به بستری شد. جمالیان افزود: 99 هزار و 132 مورد عمل جراحی در بیمارستان های ملکی انجام شد که 20 درصد آن اعمال جراحی بزرگ بوده که تنها در بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی انجام می شوند.

داروهای بیماران سرطانی و ام اس رایگان می شود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان این که هم اکنون بیماران سرطانی و خاص تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی 10 تا 15 درصد هزینه داروهایشان را پرداخت می کنند، گفت: براساس آخرین مصوبه سازمان قرار است داروهای شیمی درمانی و ام اس با بالاترین درصد، تحت پوشش بیمه قرار گرفته و رایگان شود.
    علی جمالیان در گفت وگو با ایسنا توضیح داد: 70 درصد هزینه داروی بیماران عادی را تامین اجتماعی و 30 درصد را بیمه شده، در بیماری های سرطانی و ام اس 85 تا 90 درصد را سازمان و 10 تا 15 درصد را بیمه شده و در مورد بیماران خاص نیز تمام هزینه دارو را سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.
    وی افزود: این مصوبه هنوز برای اجرا ابلاغ نشده، اما پس از ابلاغ قرار است هزینه داروهای بیماری های ام اس و شیمی درمانی با اختیار مدیران به صورت صددرصد رایگان در اختیار بیماران قرار بگیرد.
     

جام جم، شماره 3721

برپایی جشنواره بازیهای محلی جوانان درآسایشگاه کهریزک

جشنواره بازی های بومی و محلی با عنوان جوانان دیروز به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم(عج)، 3 تیرماه مصادف با نیمه شعبان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود.
    محمدرضا صوفی نژاد، مدیر آسایشگاه کهریزک با بیان این که این جشنواره با همکاری آسایشگاه خیریه کهریزک و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی برگزار می شود، افزود: این برنامه برای بهره مندی مناسب سالمندان، معلولان و بیماران ام.اس آسایشگاه کهریزک که قادر به دیدن برنامه های خارج از آسایشگاه نیستند، تدارک دیده شده است.