.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

پدری که جان پسرش را گرفته بود، جان داد

میزان| پرونده قتل پسر جوانی که شهریورماه امسال به دست پدرش کشته شده بود با مرگ پدر (قاتل) بسته شد.

ماجرای پرونده از این قرار بود که در تاریخ سیزدهم شهریورماه امسال زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ پسر ٣٤ ساله اش بر اثر شلیک گلوله خبر داد.

ماموران در محل حادثه در خیابان سیمون بولیوار حاضر شدند و جسد غرق در خون مرد ٣٤ ساله ای را جلوی در ورودی ساختمان دیدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله تیم جنایی در محل حاضر و به تحقیق در مورد علت مرگ مرد جوان پرداختند.


پزشک جنایی با معاینه جسد، علت مرگ مقتول به نام محسن را اصابت گلوله به چشم و تخریب مغز اعلام کرد. در ادامه تحقیقات پلیس پدر ٦١ ساله مقتول با اعتراف به قتل گفت: من از سال ٧٤ به بیماری ام اس مبتلاشدم و از آن زمان روی ویلچر هستم. پسرم محسن از ١٥ سال قبل به کراک و شیشه معتاد شد و هرکاری کردم تا او ترک کند، فایده ای نداشت. حتی او را ١٠ بار برای ترک اعتیاد در کمپ های مختلف بستری کردم. محسن بعد از ازدواج هم دست از این کارهایش برنداشت و همیشه با تهدید من و مادرش، پول موادش را از ما می گرفت. هر چه او را ارشاد کردم، فایده ای نداشت و او دست از کارهایش بر نمی داشت: به همین دلیل او را تهدید کردم که یک بار دیگر پا به خانه من بگذارد، او را به قتل می رسانم.     چند ماه قبل نیز در میان وسایل محسن، اسلحه کلتی را پیدا کردم و آن را برداشتم و ساعتی قبل وقتی پسرم به در خانه آمد و با ایجاد سر و صدا قصد ورود به خانه را داشت: سرانجام هم با فریب مادرش وارد خانه شد، چون او می خواست مرا بکشد، اسلحه را به سمتش گرفتم و او مدعی شد من جرات شلیک ندارم. وقتی محسن می خواست از پله های راهرو بالابیاید، یک تیر به سمتش شلیک کردم که به او اصابت کرد. من نمی خواستم پسرم را بکشم. با اظهارات مرد قاتل، او با دستور سعید احمد بیگی، بازپرس ویژه قتل بازداشت شد: اما به دلیل شرایط جسمی اش، دو روز بعد با قرار وثیقه آزاد شد.

این پرونده در مرحله تحقیقات به دلیل مرگ پدر (قاتل) برای همیشه بسته شد.

    
منبع : روزنامه اعتماد، شماره 3461 به تاریخ 19/11/94، صفحه حوادث

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد