.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

دستگاه تزریق داروهای «ام.اس» به کمک بیماران آمد

داروی رسیژن و سینومر داروهایی هستند که بیشتر مبتلایان به ام اس با آنها آشنا هستند. داروهای مهمی که یک فرد مبتلابه ام اس باید آنها را هر هفته دو یا سه بار و یا بیشتر استفاده کنند. تزریق این داروها هرچند کار سختی نیست اما وقتی به شکل روزانه در می آید برای استفاده کننده بسیار ناراحت کننده و طاقت فرسا خواهد بود. از سوی دیگر ممکن است گاهی تزریق دوز مناسبی از آن هم با مشکل روبه رو شود از اینرو نیاز به دستگاهی برای کاهش این مشکلات بشدت احساس می شد.


    دکتر هاله حامدی فر می گوید: اتواینجکتور وسیله ای است که با استفاده از به روزترین روش ها برای تسهیل فرآیند تزریق داروهای بیماران ام اس در کشور تولید شده است.

    حامدی فر با تاکید براینکه این دستگاه گامی مهم و موثر در کاهش مشکلات تزریق و افزایش پذیرش تزریق داروهایی مانند رسیژن و سینومر است می افزاید: این شیوه تزریق دارویی، دارای مزایای فراوانی است. برای مثال اتواینجکتورها توسط خود بیمار تزریق می شوند و بیمار نیازمند مراجعه به مراکز درمانی در هر نوبت تزریق نخواهد بود و هزینه های مربوط به رفت و آمد را ندارد. از سوی دیگر این وسیله با نحوه قرارگیری ساده و مشخص، طول مشخص سوزن که برای این نوع تزریق تنظیم شده است خطای محل و میزان ورود سوزن را بسیار کاهش داده و بنا به نوع آزاد شدن دارو در آن (که با فشردن ساده یک دکمه انجام می شود) دغدغه تزریق میزان اشتباه از دارو را از بین می برد و دارو را به درستی به بیمار می رساند.
    
منبع:  روزنامه ایران، شماره 6164

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد