.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

معلولین و سالمندان کهریزک در معرض خطر جانی هستند!


    مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: در حال حاضر بیش از هزار و 800 سالمند، معلول و افراد مبتلابه بیماری ام اس در آسایشگاه خیریه کهریزک حضور داشته و خدمات مختلف به این افراد ارائه می شود.
 وی افزود: 260 معلول ضایعه نخاعی نیز در منزل خود خدمات توانبخشی را از تیم های مراقبت در منزل کهریزک دریافت می کنند. محمد رضا صوفی نژاد در گفتگو با میزان گفت: در طول هر ماه به صورت میانگین خیرین مبلغی حدود 540 هزار تومان برای نگهداری از هر معلول و یا سالمند به آسایشگاه خیریه کهریزک کمک می کنند اما هزینه نگهداری از هر معلول و یا سالمند با احتساب نیازهای ویژه این گروه ها، مبلغی حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان است.

وی با تاکید بر افزایش مشکلات مالی آسایشگاه خیریه کهریزک تصریح کرد: متاسفانه میزان کمک های خیرین به آسایشگاه خیریه کهریزک کاهش یافته و در شرایطی که خیرین کمک های خود را به مجموعه ما ارائه نکنند، قادر به اداره کهریزک نخواهیم بود. در حال حاضر آسایشگاه خیریه کهریزک مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به شرکت گاز بدهی داشته و این درحالی است که تاکنون در چند نوبت اخطار قطع گاز مجموعه کهریزک را ارائه کرده ایم.
 وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین نیازهای افراد معلول و سالمند حضور در مکانی است که شرایط گرمایشی مناسبی داشته باشد و در صورتی که اخطارهای شرکت گاز عملی شود قطعا تعدادی از سالمندان و معلولان ما جان خود را از دست خواهند داد.
صوفی نژاد تاکید کرد: علاوه بر این بدهی، مبلغ 170 میلیون تومان نیز به سازمان آب و فاضلاب بدهی داریم. مسئولان این سازمان این رقم را در ازای نظارت بر چاه های آب موسسه از ما طلب کرده اند و این درحالی است که چاه های حفر شده در اطراف کهریزک همه از سوی این مجموعه حفر شده است.
   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد