.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

حذف دفترچه کاغذی و جایگزینی پرونده الکترونیک

مدیر کل بیمه سلامت چهار محال و بختیاری: تا پایان سال جاری دفترچه های کاغذی حذف و پرونده الکترونیک جایگزین می شود



شهرکرد-خبرنگاررسالت: مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: بدهی های مربوط به موسسات دانشگاهی تا پایان مهرماه سال 95 مبلغی بالغ بر 170 میلیارد ریال پرداخت شده است.
صفر فرامرزی در نشست با خبرنگاران گفت: از مجموع 948 هزار نفری استان چهارمحال و بختیاری 61 هزار و 280 نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که شامل 4 صندوق کارکنان دولت، بیمه همگانی و سایر اقشار و صندوق روستائیان می باشد.

فرامرزی با اشاره به جمعیت بیماران خاص در استان افزود: جمعیت بیماران خاص حدود 1756 نفر می باشند که در قالب سه صندوق و به تفکیک نوع بیماری شامل هموفیلی، تالاسمی،دیالیزی، پیوند و «ام اس» می باشند که آمار بیماران تالاسمی و «ام اس» نسبت به سایر بیماری ها بالاست.
وی با اشاره به پرداخت های سازمان بیمه سلامت به موسسات دولتی و خصوصی در سال جاری گفت: بدهی های مربوط به موسسات دانشگاهی تا پایان مهرماه سال 95 مبلغی بالغ بر 170 میلیارد ریال و موسسات خصوصی غیر دانشگاهی تا آبان ماه 95 مبلغ 7 میلیارد و سیصد میلیون ریال و داروخانه ها تا پایان دی ماه 95 مبلغ 8 میلیارد ریال پرداخت شده است.مدیر کل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: مجموع بدهی بیمه سلامت استان به موسسات دولتی، خصوصی و داروخانه ها 79 میلیارد و 700 میلیون تومان است.
    
   منبع:  روزنامه رسالت، شماره 8996

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد