.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

پیشنهاد چینی ها برای تولید دارو در ایران

سخنگوی سازمان غذا و دارو: پیشنهاد چینی ها برای تولید دارو در ایران

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: اقدامات در زمینه تولید دارو باید تحت نظارت فنی سازمان و با رعایت ضوابط سازمان غذا و دارو از نظر سلامت، ایمنی، کیفیت و اثربخشی باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور افزود: این موضوع جزو موارد همکاری هایی بوده که با سازمان منطقه آزاد چابهار مطرح شده و به طور اخص با سازمان غذا و دارو صحبتی در این زمینه انجام نشده است. قاعدتا هرگونه سرمایه گذاری چه از سوی چینی ها و چه توسط کشورهای دیگر اگر بخواهد در داخل کشورمان در این حوزه به صورت تولید مشترک انجام شود، باید بر اساس ضوابط فنی و قانونی سازمان غذا و دارو باشد. در عین حال قطعا سازمان غذا و دارو از هرگونه سرمایه گذاری که منتج به توسعه تولید داخلی در حوزه دارو یا تجهیزات و ملزومات پزشکی شود، استقبال می کند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: باید توجه کرد که همه این اقدامات باید تحت نظارت فنی سازمان و با رعایت ضوابط سازمان غذا و دارو از نظر سلامت، ایمنی، کیفیت و اثربخشی باشد. جهانپور همچنین گفت: البته هنوز درخواستی در این زمینه به سازمان غذا و دارو اعلام نشده است. به هر حال در چنین مباحثی تک تک موارد باید مشخصا با مجوز سازمان غذا و دارو، تحت نظر این سازمان و بر اساس ضوابط فنی سازمان غذا و دارو باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد