.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

اعتبار برای بیماران خاص

ختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای یارانه بیماران خاص
معاون غذا و داروی وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی اعتبار یارانه دارویی خبر داد و گفت: هفته گذشته از طرف دولت این میزان که معادل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیماران خاص است اختصاص یافت که می تواند بخش زیادی از کسری های اعتبار را جبران کند.
معاون غذا و داروی وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی اعتبار یارانه دارویی خبر داد و گفت: هفته گذشته از طرف دولت این میزان که معادل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیماران خاص است اختصاص یافت که می تواند بخش زیادی از کسری های اعتبار را جبران کند. رسول دیناروند در حاشیه افتتاح کارگاه ارتقای استانداردهای کیفی جمع آوری خون و پلاسما در ایران افزود: مراحل دریافت این میزان اعتبار یارانه طول می کشد اما به دلیل اینکه از یارانه سال ۸۷، ۵۰ میلیارد تومان هنوز مصرف نشده است به نظر می رسد تا پایان سال جاری مشکلی وجود نداشته باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
fars چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:08 http://fars.vxc.ir

8965230321558آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد