.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

ام .اس و دارو

مدیر کل نظارت دارویی وزارت بهداشت خبرداد: نصب نشانگر امنیتی روی داروهای با تعرفه بالادر آینده نزدیک


تبریز-خبرنگاررسالت:
    مدیر کل نظارت دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نصب نشانگر امنیتی روی داروهای با تعرفه بالادر آینده نزدیک خبر داد.
    اکبرعبداللهی اصل در چهارمین همایش سراسری مدیران دارویی کشور در تبریز اظهار داشت: با اجرای این طرح از قاچاق و واردات غیررسمی داروهای گرانقیمت و تقلبی به داخل کشور جلوگیری می شود.
    وی ادامه داد: مردم می توانند با این کار داروهای وارداتی و مورد تایید وزارت را که عمدتا داروهای گرانقیمت بوده و برای بیماران خاص تجویز می شود را تهیه کنند.
    عبداللهی اصل در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر، پوشش یارانه ای داروهای بیماران هموفیلی بالای 95 درصد و بیماران ام. اس 50 درصد است، افزود: 300 داروخانه منتخب در سراسر کشور داروهای خاص را توزیع می کنند.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این همایش با تاکید بر ضرورت مصرف منطقی دارو، اجرای طرح پزشک خانواده را در کاهش مصرف دارو موثر دانست و پیشنهاد کرد کمیته علمی برای بررسی راهکارهای کاهش مصرف دارو تشکیل شود.
    احمدعلی خلیلی با اشاره به اینکه در منطقه ارسباران، هزار و 400 گونه گیاه دارویی کشت می شود، اظهار داشت: محققان علوم دارویی و شرکت های تولیدکننده دارو با انجام تحقیقات بر روی خواص این گیاهان، زمینه استفاده از داروهای گیاهی را فراهم کنند. وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان آذربایجان شرقی به صورت شبانه روزی به تمام سئوالات دارویی مراجعه کنندگان در خصوص تهیه داروهای مورد نیاز پاسخ داده می شود، افزود: مراجعان در صورت پیدا نکردن داروی مورد نیاز خود می توانند با ما تماس بگیرند و همکاران ما با یک فرا یند تعریف شده داروی مورد نیاز را تهیه و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای در اختیار بیمار قرار دهند

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:10 http://www.sagiiran.blogsky.com

آرزوی بهبودی کامل برای همه ی بیماران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد