.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

گسترش خدمات درمانی در استان ایلام

گسترش خدمات درمانی در استان ایلام


    ایلام - عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 32 تختخوابی شهر ایلام آغاز شد.
    دکتر یدالله راستگو مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این بیمارستان دارای 7 هزارو 200 مترمربع زیر بناست و در 4 طبقه شامل بخش های داخلی، جراحی زنان، جراحی مردان و اطفال ساخته می شود .
    وی افزود : اعتبار اولیه برای ساخت این بیمارستان 65 میلیارد ریال است که از محل منابع داخلی سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین خواهد شد و نظارت، طراحی و تامین منابع مالی طرح به عهده سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان است .
    راستگو اظهار داشت : طی قرارداد بین پیمانکار و مدیریت درمان، زمان ساخت این بیمارستان 16 ماه است و تا مرحله تکمیل و تجهیز و بهره برداری، مبلغ 150 میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
    وی افزود : برای اولین بار در کشور هزینه بیمه شدگانی که برای نازایی اقدام کرده اند توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام پرداخت می شود .
    راستگو به ایجاد 5 مطب و داروخانه معین در شهرستان های استان در جهت دسترسی بیمه شدگان و بیماران تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت : مراکز وابسته به سازمان تامین اجتماعی استان روزانه پذیرای 500بیمار هستند که بیمه شدگان با پرداخت مبلغ 400 تومان ویزیت و 10 درصد قیمت دارو ، از پرداخت حق فنی معاف هستند . با اجرای این طرح ها بیمه شدگان شهرستان ها کمتر به مرکز استان برای ویزیت مراجعه می کنند.
    وی همچنین به آمار رو به افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی اشاره کرد و از برنامه ریزی مناسب برای درمان مطلوب آنان در شورای درمان و راهبری مدیریت کیفیت خبرداد و گفت : هم اکنون تعداد 38 بیمار MS و 35 بیمار خاص و 24 بیمار شیمی درمانی و 24 بیمار پیوندی تحت پوشش دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی هستند .
    وی اظهار داشت : 90 درصد هزینه بیمه شدگان اجباری و اختیاری مستمری بگیر و صد درصد هزینه های بیماران بستری در ICU که دارای بیمه اختیاری و مشاغل آزاد و اجباری، مکمل و بیماران خاص هستند، در این دفتر قابل پرداخت است.
    مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ادامه داد : در 9 ماهه نخست امسال دومیلیارد و600 میلیون ریال به مراکز طرف قرارداد پرداخت شده است .
    وی خاطر نشان کرد : استان ایلام دارای 202 هزار بیمه شده تامین اجتماعی است که از خدمات این سازمان در حوزه درمان و بیمه بهره مند می شوند. «دی کلینیک» ایلام همه روزه پذیرای تعداد 450 نفر بیمار و بیمه شده تامین اجتماعی است و این مرکز باید همپای نیازهای بیماران توسعه و گسترش یابد .
    راستگو با اشاره به اینکه در این مرکز و سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی مستمری بگیران و سالمندان بدون نوبت ویزیت می شوند ، اظهار داشت : طرح ارتقای کیفیت خدمات درمانی با همکاری پزشکان و کادر درمانی هم اکنون در این مرکز در حال اجراست و تلاش داریم با کار شبانه روزی خدمات درخور شان مردم را به آنان ارائه کنیم .
    وی با بیان اینکه تعداد 594 عمل جراحی در اتاق عمل دی کلینیک تامین اجتماعی انجام شده است ، ادامه داد : با ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شهر ایلام بسیاری از مشکلات درمانی از جمله انجام عمل های بزرگ برای بیمه شدگان امکان پذیر می شود
     
   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد