.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

مشاوره

حال شما چطوراست؟
هر کسی مشکلاتی دارد.احساس دندان درد دوست شما بدتر از درد ساق پای شما می باشد.من پیشنهاد می کنم وقتی کسی بطور اتفاقی از شما می پرسد که چطور هستید یک گزارش کامل از علائم بیماری خود به او ندهید .من پاسخ عالی هستم را دوست دارم.

شما و خانواده شما:
من احساس می کنم خانواده ام بیش از حد از من مراقبت می کنند شاید آنها چیزی را از من مخفی می کنند!
واضح است که خانواده شما ، شما را دوست دارند و از اینکه شما این بیماری را دارید ناراحت هستند . آنها سعی دارند هر کاری که می توانند انجام دهند تا مطمئن شوند بیماری شما پیشرفت نمی کند . آنها از شما می خواهند که از خود مراقبت کنید و همچنین می خواهند که از شما مراقبت کنند آیا می توانید تصور کنید که والدین شما چه احساسی دارند؟ آنها پیش خود فکر میکنند که خدایا ! چه کار اشتباهی انجام داده ام ؟ شاید به حد کافی توجه نشان نداده ام ؟ چه کاری را برای جبران بایستی انجام بدهم ؟ و اینها همه روش هایی است که افراد علاقه اشان را در مراقبت از دیگران نشان می دند .
سعی کنید با خانواده و یا دوستان خود بنشیند و رک و راست صحبت کنید و توضیح دهید که چه چیزی شما را ناراحت می کند . به منظور کاهش ترس آنها دقیقاً توضیح دهید که چه کارهای بدنی شما می توانید انجام دهید . نشان دهید که شما می خواهید درحد امکان مستقل باشید و تمایل دارید کمک دیگران به شما در حد همکاری باشد.به آنها بگویید که حفظ اعتماد به نفس در شما برایتان مهم است.

اگر دریافتید که انجام این کارها مشکل است در اجتماع شما مشاورینی هستند که به شما و خانواده شما کمک کنند تا از عمده این مشکلات برآیید و یاد بگیرید که چطور ارتباط برقرار کنید.
نظرات 1 + ارسال نظر
راوی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:33

سلام خیلی جالب بود و حقیقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد