.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

نمایشگاه ام. اس

هنرمندان در خیریه ها


    به دعوت گالری مهر، هنرمندان شاخص با ارائه آثار خود، نمایشگاهی سه روزه برپا می کنند که عواید حاصل از فروش آن به درمان و حمایت از بیماران مبتلابه ام اس اختصاص خواهد یافت.
    هنرنوگرای ایران عنوان این نمایشگاه است که با حضور بیش از 40 هنرمند شاخص چهارشنبه 24 شهریور آغاز به کار خواهد نمود و در آن آثاری عرضه می شود که شخص هنرمند برای مشارکت در این رویکرد خیرخواهانه در اختیار گالری قرار گرفته است. در میان اسامی هنرمندان نام های بسیار معتبری نظیر سیدمحمد احصایی، عباس کیارستمی، آیدین آغداشلو، هانیبال الخاص، پرویز تناولی، پرویز کلانتری، صداقت جباری، رضا کیانیان، یدالله کابلی، نصرالله افجه ای، فرح اصولی، گیزلاسینایی، پریوش گنجی، جلال شباهنگی، نصرت الله مسلمیان، احمد وکیلی، پویا آریان پور، احمد نادعیان، سیاوش مظلومی پور، نظری نوری، علی نصیر، علیرضا سعادتمند، فرح ابوالقاسم، فتح الله مرزبان، حسین کاشیان و ... دیده می شود.
    مدیران گالری ماه مهر برآنند آثار این نمایشگاه را زیر قیمت واقعی شان عرضه نمایند تا توان خرید مجموعه داران و آحاد مختلف مردم بالارود و امکان کمک مضاعف تری به بیماران ام اس فراهم آید.
    کنار هم قرارگرفتن هنرمندان سه نسل معاصر ایران و نیز آثار متنوع در سبک ها و موضوعات مختلف از جذابیت های دیگر این نمایشگاه است.
    نمایشگاه «هنرنوگرای ایران» به نفع بیماران مبتلابه ام اس تا جمعه 26 شهریور دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند از ساعت 4 تا 8 بعدازظهر از این نمایشگاه در گالری ماه مهر واقع در بلوار آفریقا ـ خیابان نیلوفر دیدن و خرید نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد