.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

هنرمندان به یاری بیماران ام اس می آیند

    آقای بازیگر در یک اقدام انساندوستانه دیگر برای بیماران« ام اس» حمایت های داخلی و خارجی را جمع آوری می کند.
    به گزارش ، استاد عزت الله انتظامی که اخیراً با فعالان حمایت از بیماران ام اس ایران دیداری داشته، روز 21 تیرماه هنرمندان را در سینما عصر جدید گرد هم می آورد تا به یاری بیماران بیایند.
    وی که دیروز با خبرنگار ما گفت وگو می کرد، در همین باره توضیح داد: ساعت 21 روز 21 تیرماه همزمان با نمایش فیلم «دختر شاه پریون» خیرین و علاقه مندان را دعوت کرده ایم تا با کمک ها و حمایت های خود به یاری بیماران ام اس بیایند.     این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد: امیدوارم این حرکت را به یک اقدام بین المللی مبدل کنیم، چرا که در همین چند روز خیرین ایرانی مقیم خارج از کشور تماس هایی داشته اند و اعلام آمادگی کرده اند. استاد انتظامی که چند روز پیش 87 سالگی خود را پشت سر گذاشت، درخصوص برگزاری این مراسم در تالار وحدت گفت: از همه دست اندرکاران این برنامه تشکر می کنم، اما همان طور که آنجا گفتم، باز هم یادآوری می کنم که اگر برای هنرمندی قرار است یادبودی یا مراسمی برگزار شود، به جای سالروز مرگ او در سالروز تولدش مراسم برگزار کنند چرا که هنرمندان همیشه زنده اند و در قلب مردم قرار دارند. آقای بازیگر سینمای ایران درباره آخرین وضعیت تبدیل منزلش در شمال خیابان شریعتی به موزه پاسخ داد: تمام کارها انجام شده و ظاهراً قرار است این هفته یا هفته آینده مسئولان شهرداری در مورد قیمت گذاری و خرید این منزل 40 ساله تصمیم بگیرند. البته هنوز نمی دانم قرار است موزه شود یا خانه فرهنگ یا نام دیگری بگیرد اما در هر صورت کلیه کتاب ها، عکس ها، وسایل صحنه، جوایز، نوارها و یادگاری ها در همان جا می ماند.
    بازیگر باسابقه سینمای ایران درباره آخرین فعالیت بازیگری اش نیز گفت: قرار است در فیلم جدید خسرو سینایی در نفش اصلی بازی کنم که به زبان آلمانی صحبت خواهم کرد. داستان فیلم در فاصله بین فرانکفورت و ورشو می گذرد. فیلم محصول مشترک ایران و لهستان است ولی هنوز طرف لهستانی برنامه های خود را اعلام نکرده است. در این فیلم یک خانم لهستانی که آلمانی صحبت می کند، نقش مقابلم را بازی می کند.
    وی درباره آخرین کارهایی که خوانده یا دیده است، اظهار داشت: چند نمایش دیده ام و یک کتاب را برای خواندن شروع کرده ام اما فرصت دیدن تلویزیون ندارم. در میان کارهایم چند فیلم خوب دیدم که باید از آنها نام ببرم؛ «جدایی نادر از سیمین» کار خوب اصغر فرهادی، «مرهم» از علیرضا داوودنژاد و «طلاو مس» ساخته همایون اسعدیان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد