.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

افزایش اعتبار درمانی بیماران صعب العلاج به 110 میلیارد تومان

وزیر بهداشت اعلام کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب العلاج را از اولویت های مهم این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اعتبار درمانی بیماران صعب العلاج در سالجاری به 110 میلیارد تومان افزایش یافته است.
    دکتر مرضیه وحیددستجردی افزود: اعتبار درمانی بیماران صعب العلاج در سال گذشته 600 میلیارد ریال بود که با پیگیری های انجام شده شاهد افزایش اعتبار مربوط به درمان این قشر از بیماران اعم از سرطانی، ام اس و پیوندی در سالجاری خواهیم بود. وی با اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری «ام اس» در کشور افزود: با توجه به اینکه درمان بیماری ام اس از هزینه های فراوانی برخوردار است افزایش اعتبار برای درمان این گونه بیماران همچنان بخشی از اقدامات اولویت دار وزارت بهداشت است.
    وحیددستجردی اظهار کرد: تحت پوشش بیمه قرار دادن بیماران ام اسی یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه درمانی مبتلایان به بیماری صعب العلاج است که به همین منظور اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته است. وی به ارائه خدمات مناسب تر در مراکز اور ژانس تاکید کرد و گفت: باید مسئولین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تدابیر و برنامه ریزی های مناسبی را برای ارتقای خدمات اورژانسی بیندیشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد