.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

افزایش 2 تا 3 برابری قیمت داروی «ام اس»

یک شهروند از تهران: خوب است نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه جامع ایثارگران را بعد از مدت ها تصویب کنند تا جانبازان و ایثارگران به حقوق معوقه خود برسند.
    
    علمدار از کرمان: برخلاف صحبت های مسوولان وزارت بهداشت که گفته بودند داروهای بیماران خاص با ارز دولتی وارد شده و گران نمی شود، متاسفانه قیمت داروهای بیماران ام اس در تهران 2 برابر و در کرمان تقریبا 3برابر افزایش یافته است، چرا؟
    
    تجرلو از آذربایجان: مردم روستای مرزی رند در شهرستان ماکو در آذربایجان با وجود گذشتن لوله های گاز صادراتی از آن متاسفانه فاقد گاز و امکانات اولیه برای گرمای خانه خود هستند و به همین دلیل با مشکلات زیادی دست به گریبانند. از مسوولان ذی ربط می خواهیم به این مهم توجه داشته باشند.
    
    عظیمی از کرج: آیا فقط در ماه آخر سال باید مسوولان به فکر مبارزه با گران فروشی بیفتند؟ چرا در ماه های دیگر سال چنین اتفاقی روی نمی دهد؟
    
    کرمی از تهران: در خیابان جانبازان غربی از خیابان کرمان به سمت غرب، بعد از کارهای عمرانی با وجود ترمیم خیابان و آسفالت آن توسط شهرداری، به علت زیرسازی نامناسب مجددا در حال خراب شدن است. از شهرداری منطقه می خواهیم به این مشکل رسیدگی کند.
    
    امینی از تهران: ایستگاه متروی شیخ الرئیس در خیابان پیروزی فاقد پل عابر پیاده است و به علت نرده کشی خیابان، رفت و آمد مسافران با مشکلاتی همراه است. از مسوولان شهرداری مناطق 13 و 14 می خواهیم نسبت به نصب یک پل عابر پیاده در این ایستگاه مساعدت نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد