.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

رونمایی از ۷ دارو

رونمایی از 7 داروی نو ترکیب برای درمان بیماری های صعب العلاج با حضور رئیس جمهور صورت گرفت

با حضور رئیس جمهور از 7 داروی نوترکیب که خاصیت درمان بیماری های سخت و صعب العلاج را دارند رونمایی شد.
    این داروها دارای هورمون های درمانی برای مقابله با سرطان سینه و پروستات هستند و در درمان بیماری ام. اس کاربرد ویژه ای دارند. علاوه بر این بخش از داروهای مذکور در مواردی همچون کمک به بیهوشی های عمومی، بی حسی های موضعی و ایجاد بی دردی پس از عمل جراحی کارایی دارند.
    رئیس جمهور در مراسم رونمایی از این داروها با ابراز خرسندی از توانایی دانشمندان کشورمان برای تولید 7 قلم داروی نوترکیب و پیچیده در کشور افزود: خوشحالیم که متخصصان و دانشمندان کشورمان با تلاش مستمر علمی و در جهت خدمت به ایران عزیز سعی در برطرف کردن نیاز داخلی کشور به اقلامی را دارند که تاکنون با مبالغ بالااز خارج تامین می شد.
    احمدی نژاد افزود: در خانواده های ایرانی همبستگی بالایی وجود دارد و اگر فردی دچار مشکل و یا بیماری شود، همه اعضای خانواده و اقوام دست به دست هم داده تا مشکل او را برطرف کنند ولی در خارج از ایران اگر فردی دچار مشکل شود، از زندگی ساقط خواهد شد.
    احمدی نژاد درادامه با بیان اینکه شعار امسال کاملاً به نفع جوانان ایران زمین است، گفت: با اخذ مجوز از مجلس شورای اسلامی، 20درصد منابع صندوق توسعه ملی به بانک کشاورزی منتقل شده است و 2میلیون هکتار زمین آماده برای کشاورزی در استان های کشور شناسایی و مهیا شده تا جوانان با ساز و کارهای طراحی شده زمین و تسهیلات دریافت کرده و برای خود شغل و درآمد مناسب ایجاد کنند.
    احمدی نژاد گفت: برخی افراد به جای انبار کردن اقلام مورد نیاز مردم بهتر است، این مواد را وارد میدان کنند و سرمایه هایشان را در تولید، کشاورزی و سایر بخش های محرک اقتصاد به کار بیاندازند.
    رئیس جمهوری با اشاره به محدودیت ها و مشکلاتی که دشمن پیش روی دولت ایجاد کرده است، اظهار داشت: بالاخره باید از وضعیتی که ایجاد شده است، عبور کرد که این مسئله موانع، مشکلات، سر و صدا و فشارهایی نیز به همراه دارد.
    وی ادامه داد: به طور نمونه بازار ارز را به هم می ریزند و مدعی می شوندکه قانون هدفمندی یارانه ها شکست خورده است.
    احمدی نژاد افزود: این نبرد سنگینی است، باید با دشمنان مبارزه کرده و جلوی طراحی های جدید آنها گرفته شود.
    رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه باید ایران را بسازیم، گفت: ما تعصب نژادو قوم ایرانی نداریم و اینکه ایران و ایرانی را دوست داریم ناشی از فرهنگ، عزت، شجاعت، صفا و صمیمیت ملت ایران است که بسیار دوست داشتنی است.
    وی بار دیگر تاکید کرد، باید ایران را با همبستگی و در کنار یکدیگر بسازیم و کسی که در غم و شادی دیگران شریک نباشد یک فرد مرده است و زنده نیست.
    رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ملت ایران در طول تاریخ کنار هم و با همبستگی یکدیگر تاریخ پرافتخار خود را پشت سر گذاشته اند، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، عزاداری های محرم، جشن های نوروزی و دیگر سنت های ما همیشه با همراهی یکدیگر پشت سر گذاشته شده است و امروز نیز برای آبادانی ایران عزیز نیاز به این همبستگی و اتحاد داریم.
    رئیس جمهوری با بیان اینکه احترام به بزرگترها از سفارشات پیامبر گرامی اسلام(ص) است، خاطرنشان کرد: در فرهنگ پرافتخار ایرانی هم احترام به بزرگترها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بزرگترها موجب سعادت و برکت زندگی و جامعه محسوب می شوند.
    احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سرمایه های تامین اجتماعی امانت مردم است که صندوق باید کاملاً از آن مراقبت کند.
    رئیس جمهوری خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خدمات درمانی مناسب را جزء انتظارات جامعه از این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر از همه ظرفیت های تامین اجتماعی به طور کامل استفاده نمی شود که علت آن باید شناسایی و نسبت به آن چاره اندیشی شود.
    احمدی نژاد با بیان اینکه منابع صندوق بازنشستگی متعلق به همه ملت ایران است، گفت: هیچ ارگان و نهادی حق ندارد برای بودجه این صندوق بدون توجه به ایجاد منافع صاحبان اصلی آن تصمیم گیری کند زیرا این پول متعلق به خود مردم است.
    رئیس جمهوری با اشاره به اینکه متوسط دریافتی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 390 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: معتقدم نشان ملی مدیریت اقتصادی باید به کسانی اعطا شود که با 390 هزار تومان یک خانواده را اداره می کنند، لذا ضرورت دارد سازمان تامین اجتماعی به گونه ای برنامه ریزی کند که مبلغ 390 هزار تومان را به 700 تا 800 هزار تومان برساند و دولت به طور کامل از این اقدام حمایت می کند.
    رئیس جمهوری با اشاره به مخالفت ها با افزایش حقوق بازنشستگان اظهار داشت: زمانی که بحث افزایش حقوق بازنشستگان مطرح می شود، با آن مخالفت می شود در حالی که خیلی جاهای دیگر پول خرج و به غلط افزایش حقوق بازنشستگان سبب آسیب اقتصاد معرفی می شود.
    وی گفت: نباید به غلط دولت متهم شود، افتخار دولت نوکری برای مردم است.
    احمدی نژاد در ادامه سخنان خود گفت: دولت به خاطر ملت همه توهین ها را به جان می خرد و هرگز از حقوق ملت ایران عقب نشینی نمی کند.
    وی تاکید کرد: یک ثانیه نوکری توده های مردم را با هزار سال ریاست بر بالانشین ها تعویض نخواهم کرد.
    
    ویژگی داروهای جدید
    در این مراسم سعید مرتضوی مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: 7 داروی جدید برای اولین بار است که در نظام مقدسمان تولید می شوند و دقیقاً براساس استانداردهای دارویی بین المللی ساخته شده اند و مهمتر اینکه با این اقدام مبتکرانه، علمی و پژوهشی تولید این داروها از انحصار رژیم صهیونیستی خارج شده است. این داروها که برای درمان بیماری های صعب العلاج مورد استفاده خواهند بود، در پرتو راهبری های رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در بخش صنعت دارویی صندوق تامین اجتماعی تولید شده اند.
    وی افزود: این داروها در مواردی از قبیل کمک به بیهوشی های عمومی، ضددرد، کمک به بی حسی های موضعی، ایجاد بی دردی پس از عمل جراحی با تزریق داخل نخاعی، هورمون درمانی سرطان سینه و پروستات و درمان بیماری ام.اس کاربرد ویژه ای دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد