.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

آمار مبتلایان به ام اس در حال افزایش است

دبیر اجرایی نهمین کنگره ام اس با اعلام اینکه آمار مبتلایان به ام اس روز به روز در حال افزایش بوده و لازم است اطلاع رسانی های لازم در این خصوص صورت بپذیرد، گفت: در غیر این صورت نگرانی مردم باعث می شود تا با مشاهده کوچکترین علامتی در خود، نزد متخصص رفته و در نتیجه سیر مراجعات غیرضروری به مطب پزشکان افزایش یابد.
    دکتر حسین کرمانپور با بیان اینکه امروز ابتلابه ام اس با توجه به وجود امکانات درمانی پیشرفته، چندان نگران کننده نیست، اظهار کرد: بخش عمده درمان بیماری به دست خود بیمار است و می توان با امیدبخشی و انجام یک کار تیمی مناسب با بیماری مقابله کرد.
    وی درباره مسائل و مشکلات مبتلایان به ام اس اظهار داشت: تامین دارو، عمده ترین مشکل بیماران ام اس است. البته هزینه درمان دارویی بسته به نوع و شدت درگیری تفاوت می کند.
    کرمانپور با بیان اینکه مشکل دیگر بیماران ام اس این است که از لحاظ روحی به شدت آسیب پذیر می شوند، گفت: اغلب مبتلایان افراد سالم و توانمندی بوده اند و ضعف و ناتوانی ناشی از بیماری باعث می شود تا در جمع دوستان، محیط کار و محل تحصیل دچار مشکل شوند.
    دبیر اجرایی نهمین کنگره ام اس ادامه داد: این امکان وجود دارد که تعدادی از این افراد گوشه نشین شوند و یا به دلیل ضعف عضلانی در راه رفتن دچار مشکل شوند. به همین خاطر مایل نیستند اطرافیان از بیماری آنها آگاه شوند. با اطلاع رسانی کافی در این خصوص می توان به تغییر نگرش در خصوص این بیماری کمک کرد.
    کرمانپور در خصوص انتشار خبری مبنی بر ابتلای یک فرد به ام اس در هر خانواده تا 10 سال آینده گفت: این یک برداشت اشتباه بوده است. در علم پزشکی منظور از خانواده، عبارت فامیلی یا بستگان ژنتیکی فرد است. این افراد شامل، پدر و مادر، پدر و مادر بزرگ مادری و پدری و برادران، خواهران، دایی، خاله، عمو و عمه فرد می شود. بنابراین با این تعریف انتظار تا 10 سال آینده در هر فامیلی یک مبتلابه ام اس خواهیم داشت.
    وی در ادامه از برگزاری نهمین کنگره ام اس خبر داد و گفت: هتل المپیک تهران میزبان متخصصان وگروه های مختلف جامعه پزشکی در روزهای 11 و 12 آبان ماه سال جاری خواهد بود.
    منبع: روزنامه کیهان، شماره 20281 به تاریخ 23/5/91، صفحه 15 (حوادث)

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 http://www.site01.biz.st

5650620587آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.biz.st

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد