.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

کلاه بزرگ زن فریبکار برای نیکوکاران دلسوز

گروه شوک: زن فریبکار که با اعتمادسازی نزد اعضای یک خیریه دست به کلاهبرداری 100 میلیونی زده بود، در ایستگاه آخر رسیدگی به پرونده اش بخشیده شد.
    این زن که زندگی مرفهی داشت با ادعای فقر شدید خانوادگی و صحنه سازی های ماهرانه، در طول 3 سال بیش از 100 میلیون تومان از سه نیکوکار پول گرفت و با یک خانه سه طبقه و دو خودروی شخصی در محاصره ماموران قرار گرفت. ماجرای شیادی این زن از وقتی در سیستم قضایی ثبت شد که زمستان سال گذشته دو زن و یک مرد خیر به کلانتری 131 رفتند و از کسی شکایت کردند که ماهرانه میلیون ها تومان پول به جیب زده بود. محسن مرد نیکوکاری بود که با توجه به عضویتش در یک موسسه خیریه با این زن آشنا شده بود. وی به بازپرس شعبه 11 دادسرای شهرری گفت: «3سال پیش وقتی در جریان زندگی فقیرانه اکرم قرار گرفتیم، بعد از 3 مرحله تحقیق و تایید وضعیت زندگی اش توسط همسایه ها به صورت گروهی وی را تحت حمایت مالی قرار دادیم. در طول این چند سال من به همراه دو زن نیکوکار همه هزینه زندگی این زن و دو دخترش که اجاره خانه، پول رهن خانه، هزینه تحصیل بچه ها و مواد غذایی بود را به عابر بانک وی واریز می کردیم. اما جالب بود که مدتی از مراجعه وی می گذشت که زن شیاد ادعا کرد به سرطان مبتلاشده و با مدارکی که نشان داد ما حتی هزینه درمانش را هم پرداخت کردیم.» مرد نیکوکار در ادامه گفت: «ادعاهای این زن تمامی نداشت و بعد از مدتی ما با یکی از دخترانش مواجه شدیم که ویلچر نشین بود و با توجه به حرف هایشان متوجه شدیم مبتلابه ام اس شده است. این موضوع برای ما خیلی دردناک بود و بدون این که از وی مدرکی بخواهیم همه هزینه های درخواستی اش را برای درمان دخترش هر ماه به حساب عابر بانکش واریز کردیم. اما حالامتوجه شدیم در طول این مدت کلاه بزرگی بر سرمان رفته است.»     
    ثروت میلیونی زن فقیرنما
    اعضای موسسه خیریه به بازپرس نوفرستی گفتند که با توجه به تغییر آدرس ناگهانی این زن دست به تحقیقات زده اند و پرده از راز وی برداشته اند. تحقیقات خیرین نشان داده بود، این زن نه تنها فقیر نیست بلکه با داشتن یک خانه سه طبقه در ورامین و دو خودروی شخصی، برای جلب اعتماد همسایه ها و اعضای خیریه شوهرش را که ادعا می کرد گمشده و به خاطر اعتیاد آنها را ترک کرده، در این سه سال نقش برادرش را بازی می کرد. با توجه به شکایت 3 مرد و دو زن نیکوکار پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت و در کمتر از چند روز اکرم به دام افتاد. بررسی پلیسی نیز نشان داد زن شیاد با پول های کلاهبرداری از دو مغازه جواهر فروشی در پاساژ المهدی شهرری حتی خرید چند میلیونی طلاهم انجام داده است. اکرم پس از پذیرفتن کلاهبرداری هایش با سپردن وثیقه میلیونی آزاد شد و چند روز بعد اعضای خیریه به دادسرای شهرری رفتند و اعلام کردند، اکرم همه پول ها را به آنها بازگردانده و به همین خاطر وی را بخشیده اند. محسن به عنوان نماینده همکارانش به بازپرس نوفرستی گفت: «بعد از دستگیری اکرم خانواده وی به موسسه مراجعه کردند و با پرداخت همه پول های دریافتی گفتند که این زن را تحت کنترل قرار گرفته و به هیچ عنوان اجازه کار خلاف به وی نمی دهند. ما هم وقتی متوجه شدیم که این زن برای نخستین بار است که دست به تبهکاری زده و با توجه به التماس هایش از پیگیری شکایت منصرف شدیم و می خواهیم با رضایت کامل یک فرصت دیگر به زن جوان و خانواده اش بدهیم.» بعد از طرح این موضوع پرونده اکرم بار دیگر تحت بررسی قرار گرفت و بعد از مدتی با توجه به عدم سوء سابقه زن کلاهبردار و بخشش مردان و زنان نیکوکار، پرونده این زن از سوی بازپرس نوفرستی مختومه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد