.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

همسر رامنی مبتلا به ام.اس

در نخستین روز از گردهمایی انتخاباتی جمهوریخواهان رامنی، نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری امریکا شد

     در نخستین روز از گردهمایی سالانه جمهوریخواهان در شهر «تامپا» در ایالت «فلوریدا»، «میت رامنی» روز سه شنبه، رسما به عنوان نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2012 امریکا معرفی شد. روز سه شنبه گردهمایی انتخاباتی جمهوریخواهان با یک روز تاخیر در شهر تمپا در ایالت فلوریدا برگزار شد. به گزارش بی بی سی، قرار بود، این گردهمایی سالانه روز دوشنبه برگزار شود اما به دلیل هشدار توفان «آیزاک»، این نشست به روز سه شنبه موکول شد.
    در این جلسه، فرستادگان ایالت های مختلف امریکا از حزب جمهوریخواه، نامزد مورد نظر ایالت شان را معرفی کردند. در امریکا، بسته به جمعیت هر ایالت، تعدادی رای برای آن ایالت در نظر گرفته می شود که این آرا را فرستادگان هر ایالت نمایندگی می کنند. فرستادگان بر اساس رای مردم در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه نامزد منتخب ایالت را معرفی می کنند. بیشتر آرا در جلسه روز سه شنبه به میت رامنی، فرماندار پیشین ماساچوست رسید.
    رامنی برای اینکه از سوی حزبش به نامزدی پذیرفته شود، باید رای 1144 فرستاده را به دست می آورد و موفق به کسب آرای بیشتری هم شد. او در مجموع 2061 رای به دست آورد. پس از این موفقیت، پل رایان، نماینده کنگره امریکا از ایالت ویسکانسین، به عنوان معاون رامنی انتخاب شد.
    به این ترتیب این دو در انتخابات ماه نوامبر باید با باراک اوباما، رییس جمهوری کنونی امریکا از حزب دموکرات و معاونش، جو بایدن رقابت کنند. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد اوباما و رامنی، رقابت نزدیکی با هم دارند. هنگام اعلام نتایج رامنی در محل کنگره حضور نداشت. گزارش شده او در زمان اعلام نتایج با همسرش، «آن رامنی» در هتلی در نزدیکی محل گردهمایی از تلویزیون شاهد ماجرا بوده است. مخالفان می گویند رامنی تنها برای ثروتمندان جامعه کار می کند. خانم رامنی نیز در محل گردهمایی سخنرانی کرد. سخنان او درباره زندگی خصوصی رامنی بود. این دو نفر ؟سال است که ازدواج کرده اند و خانم رامنی در سخنرانی خود گفت که چطور شوهرش در این سال ها کمکش کرده با بیماری های ام اس و سرطان سینه مقابله کند. خانم رامنی گفت شوهرش «مردی است که امریکا نیاز دارد. کسی که ما را ناامید نمی کند.» فرمانداران نیوجرسی و کارولینای جنوبی هم در این مراسم سخنرانی کردند و از میت رامنی حمایت کردند. روز چهارشنبه، پل رایان سخنرانی می کند و در آخرین شب، میت رامنی سخنرانی خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد