.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

داروهای شیمی درمانی زیرچتر بیمه طلایی بازنشستگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت که اعمال جراحی و داروهای شیمی درمانی تحت پوشش بیمه طلایی بازنشستگان قرار گرفت.
    به گزارش فارس، ایراندخت عطاریان در نشست خبری خود که به مناسبت اجرای طرح ملی بیمه طلایی بازنشستگان برگزار شد، افزود: در راستای تاکید رئیس جمهور مبنی بر اجرای بیمه طلایی بازنشستگان کشوری مقدمات کار فراهم و این موضوع بلافاصله در دستور صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت.
    وی تصریح کرد: بیمه طلایی بازنشستگان از امروز ویژه یک میلیون و صد هزار بازنشسته کشوری کلید می خورد به طوری که صد میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای بیمه طلایی بازنشستگان پیش بینی شده است.
    عطاریان بیان کرد: بازنشستگان صندوق بازنشسته کشوری از امروز می توانند با مراجعه به مراکز اطلاع رسانی بازنشستگان در صندوق بازنشستگی از چگونگی و روند اجرای بیمه طلایی بازنشستگان مطلع شوند.
    مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص نحوه استفاده بازنشستگان کشوری از بیمه طلایی بیان کرد: بازنشستگان می توانند با رعایت تعرفه های مصوب. بدون نیاز به معرفی نامه و بدون پرداخت وجه به مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد و از خدمات بیمه طلایی درمان استفاده کند.
    عطاریان خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 540 مرکز درمانی و بیمارستان در سراسر کشور آماده پذیرش بیمه طلایی بازنشستگان خواهند بود.
    وی اضافه کرد: چنانچه بازنشسته ای به استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی کشور تمایلی ندارد می تواند به مراکز درمانی دیگری مراجعه و از خدمات ارائه شده در آن مرکز استفاده کند، بطوری که پس از استفاده از خدمات بیمارستانی، بازنشسته می تواند هزینه داده شده را از سازمان بیمه گر دریافت کند.
    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این که در مرحله اول اجرای طرح ملی بیمه طلایی بازنشستگان، خدمات بستری تحت پوشش بیمه طلایی قرار می گیرد، گفت: تمامی هزینه های درمانی طبی و جراحی های تخصصی و عمومی و داروهای تخصصی بدون سقف مشمول بیمه طلایی خواهد بود

عطاریان اضافه کرد: اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی قلب، مغز و اعصاب، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، جراحی ستون فقرات و بیماری های خاص (تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی) و تمامی هزینه های داروهای تخصصی شامل شیمی درمانی و عوارض آن در بیماری ام اس(MS) اعم از شمول و غیرشمول به تعهدات بیمه پایه، انواع سرطان، شکستگی های لگن، ران و مفصل ران از جمله تعهداتی است که در بیمه طلایی از سوی سازمان بیمه گر برای بازنشستگان کشوری انجام خواهد شد. 

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگان درخواست کرد از طریق تلفن و به شماره های 88967095، 88967096، 88959371، 88959372 و 88959376 تماس و از چگونگی و روند اجرای طرح ملی بیمه طلایی بازنشستگام مطلع شوند.
        منبع :  جام جم، ش3595 به تاریخ 10/10/91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد