.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

حمایت برنامه «ضیافت الهی» از بیماران ام اس

تهیه کننده ویژه برنامه «ضیافت الهی» از آغاز پیش تولید این برنامه برای پخش در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: این برنامه در جهت حمایت از بیماران «ام اس» با حضور خوانندگان و بازیگران تلویزیون پخش می شود.
    محمدتقی فاضلی در این باره به ایسنا گفت: این ویژه برنامه با ساختار ترکیبی به صورت زنده در قالب جُنگ تلویزیونی تولید می شود که با حضور خوانندگان و هنرمندان در جهت حمایت معنوی از جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران تدارک دیده شده است.
    وی افزود: استاد قره باغی، محسن یگانه، محمد علیزاده، فریدون اسرایی، حمید حامی، مجید اخشابی، حمید خندان، مهراج محمدی، چنگیز حبیبیان، علمشاهی، امیر تاجیک و سام اسدی از خوانندگانی هستند که در این برنامه آواز می خوانند. پژمان بازغی، ارژنگ امیرفضلی، علی صادقی، علیرضا خمسه، امیر جعفری، محسن تنابنده، بنفشه خواه، هدایتی، مهناز افشار، مرجانه گلچین، بهاره افشاری، مهتاب کرامتی، بهنوش بختیاری، مریم خدارحمی، سحر زکریا، گروه خنده بازار، حسن جوهرچی و کامبیز دیرباز نیز حضورشان در برنامه قطعی شده است.
    برنامه ضیافت الهی کاری از گروه شبکه دو اجتماعی است که در جهت جمع آوری کمک های نقدی برای ساخت بیمارستان خیریه بیماران خاص «ام اس» تولید و پخش می شود. محمدعلیزاده اجرای این برنامه را به عهده دارد.
    
  جام جم، ش3695  تاریخ 29/2/92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد