.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

نقل و انتقال بیماران خاص

ارائه درخواست متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی از 16 خرداد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال از پنجشنبه 16 خرداد خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام انتقالی تا 16 تیر 92 ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ، ایروان مسعودی اصل در نشست خبری با بیان این که در حال حاضر به جز استان های تهران و البرز در همه استان ها شرایط نقل و انتقالات براساس آیین نامه فراهم است، اظهار کرد: بر این اساس رعایت جدول همترازی الزامی ندارد و دانشجویان می توانند در واحدهای غیرهمتراز بحث مهمانی خود را پیگیری کنند. به گفته وی به واحدهای دانشگاه آزاد هم اختیار کامل داده شده است تا دانشجویان بتوانند برای نقل و انتقالات به واحد مبدا مراجعه کرده و در همان جا مسائل نقل و انتقالات را پیگیری کنند.
    مسعودی اصل با بیان این که خانواده های ایثارگران و افراد دارای بیماری های خاص و همچنین فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها مشمول نقل و انتقال استان تهران و البرز می شوند، افزود: البته در حال حاضر تعریف قانونی از بیماران خاص نیست، اما بیماران تالاسمی، هموفیلی، پیوند کلیوی، ام اس و برخی سرطان ها شامل این آیین نامه می شوند و بیماران دیگر نیز می توانند از طریق کمیته پزشکی بررسی کنند. به عنوان نمونه اگر در شهرستانی بیماری وجود داشته باشد که امکان درمان وی در آن شهرستان نباشد کمیسیون پزشکی تشخیص می دهد که این دانشجو در نزدیک ترین مکان به تحصیل ادامه دهد.
    معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: افرادی که دو ترم معدل بالای 17 داشته باشند هم مشمول این آیین نامه هستند و کسانی که در دوره مهمانی موقت خود در طول دو ترم معدل بالای 14 داشته باشند، می توانند مهمان دائم شوند. وی افزود: این آیین نامه برای مدیران سیاسی یعنی سفرا، وزرا، نمایندگان مجلس و همسران و فرزندانشان هم امکانپذیر است.
    مسعودی اصل درباره تعداد متقاضیان انتقال یا مهمانی اظهار کرد: در نیمسال اول و دوم سال گذشته حدود 40 تا 50 هزار درخواست داشتیم و پیش بینی می کنیم امسال هم 65 تا 70 هزار دانشجوی متقاضی استفاده از شرایط نقل و انتقالات را داشته باشیم.
    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد