.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

کاهش 500 هزار تومانی قیمت داروی بیماران ام.اس


معاون فنی داروخانه 29 فروردین از کاهش 500 تا 550 هزار تومانی قیمت داروهای بیماران خاص از جمله بیماران ام.اس نسبت به ماه گذشته خبر داد. دکتر سعید اصلاحی در این باره به ایرنا گفت: کاهش قیمت یادشده به خصوص برای داروی بتافزون که از داروهای اصلی بیماران ام.اس است در یک هفته گذشته صورت گرفته است.وی اظهار داشت: قیمت برخی از داروهای بیماران خاص و صعب العلاج نیز از ابتدای مهرماه امسال بین 15 تا 50 درصد کاهش یافته است.اصلاحی تصریح کرد: هرچند قرار است کاهش قیمت ها برای تمام داروهای بیماران خاص و صعب العلاج عملی شود ولی تا نهایی و یکدست شدن لیست بیمه ها و وزارت بهداشت کاهش قیمت ها، متغیر خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد