.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

مشکلات بیماران ام.اس

    اول مهر خبری خواندم مبنی بر اینکه داروهای بیماران خاص رایگان است. من ام اس دارم و 10سال است درگیر این بیماری هستم و مشکلات زیادی به خاطر این بیماری برایم پیش آمد. بر اساس اخباری که از رسانه ها شنیدم فردای آن روز با داروخانه 13آبان و هلال احمر تماس گرفتم و آنها اعلام کردند که این خبر کذب است و هیچ دارویی رایگان نیست، با شماره 1490 وزارت بهداشت تماس گرفتم و از طریق آنها هم پیگیری کردم، متاسفانه آنها هم اعلام کردند شما باید از طریق رسانه ای که این خبر را اعلام کرده پیگیری کنید. پس این اخبار بر چه اساسی است؟ وقتی یک نفر دچار این بیماری است هزار مشکل پیامد این بیماری است. من به دلیل این بیماری از همسرم جدا شدم و سرپرستی دو فرزندم با من است. بار مشکلات اقتصادی روی دوش خودم است. از طرفی خیرینی هستند که امثال من را در بخشی از هزینه های دارویی حمایت می کنند وقتی این خبر درج می شود آن خیر با من تماس می گیرد که ما تا الان شما را ساپورت کردیم از حالاکه رایگان شده خودتان باید هزینه را پرداخت کنید. حالامن می مانم و هزینه های درمانی و هزینه های زندگی.
     از کارکنان مدت موقت شرکت نفت هستم، بعد از یک سال ونیم هنوز حقوق ما حتی از زمان پیمانکاری هم کمتر است. در صورتی که کارکنان رسمی چندین برابر ما حقوق می گیرند. لطفا پیگیری کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 http://pranses1368.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
از امروز یکی از طرفدارای وبلاگت شدم.
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کن
متنظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد