.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

ترک فرزندان به دلیل بیماری

پلیس برای یافتن زنی که به دلیل بیماری «ام اس» همسر و فرزندانش را ترک کرده است، از مردم کمک خواست.به گزارش پلیس آگاهی تهران، آذر سال گذشته فردی با حضور در کلانتری 102 پاسداران به ماموران گفت همسرم از خانه خواهرش خارج شده و در یادداشتی عنوان کرده دیگر به منزل بازنمی گردد و از آن به بعد از او اطلاع ندارم.
    در این ارتباط پرونده ای تشکیل و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. با شروع تحقیقات همسر زن گمشده گفت: زنم به بیماری ام اس مبتلاست و به همین دلیل و برای گذراندن دوره درمان، به تهران و منزل خواهرزنم آمده بودیم. روزی که همسرم از خانه خواهرش خارج شده بود، در برگه ای نوشته بود به دلیل بیماری اش، من و فرزندانش را ترک می کند و تا زمانی که بهبود نیابد، به خانه بازنمی گردد.
    در ادامه خواهر زن گمشده نیز عنوان کرد: من همراه خواهرم در خانه استراحت می کردیم، وقتی از خواب بیدار شدم، خواهرم را ندیدم. در جستجوی وی بودم که دستنوشته ای را پیدا کردم. خواهرم در آن نوشته بود مواظب بچه هایم باشید، خانه را به دلیل بیماری ترک می کنم.
    مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: اقدامات برای کسب اطلاع از سرنوشت زن گمشده از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام شده و این پرونده در پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است. با توجه به درخواست خانواده وی، دستور انتشار تصویر زن گمشده از سوی مقام قضایی صادر شده است. از شهروندان درخواست می شود اطلاعات خود را درباره سرنوشت زن گمشده از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد