.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

پرداخت هزینه پزشکی بیماران خاص ایلام

ایلام – هزینه های پزشکی بیماران خاص استان ایلام اعم از هموفیلی، ام.اس، تالاسمی و دیالیزی به صورت 100 درصد توسط اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان پرداخت می شود.
    مهریار سلیمانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در گفت وگو با ایران با اشاره به این که هزینه های پزشکی بیماران سرطانی، پیوندی، شیمی درمانی و بیماران ام اس این استان نیز تا سقف 90 درصد به آنان پرداخت می شود، اضافه کرد: در مجموع پرداختی بیماران خاص این استان در 10 ماه گذشته 18 میلیارد ریال بوده است.
    وی به ارائه خدمات رایگان در زمینه های مختلف پزشکی به بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی در دی کلینیک و درمانگاه شماره 2 شهر ایلام اشاره کرد و ادامه داد: در سال های گذشته هزینه درمان نازایی قابل پرداخت نبوده که هم اکنون با تلاش این مدیریت، هزینه های پزشکی نازایی پرداخت می شود و این مهم می تواند به افزایش جمعیت در کشور کمک کند.
    پرداخت هزینه های درمان بازنشستگان ایثارگر و بیمه فرزند سوم، از دیگر فعالیت های این مدیریت است.
    سلیمانی در مورد ساخت بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی در این منطقه، گفت: این بیمارستان با ظرفیت 32 تخت در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع بوده که 95 درصد ساخت آن انجام شده و در سال آینده برای رفاه حال بیماران افتتاح می شود. زیربنای این بیمارستان 5 هزار و 800 متر است که بخش های مختلف تخصصی را شامل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد