.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

سمینار ام.اس

باهدف آشنایی پزشکان با دستاوردهای درمان وتشخیص بیماری سمینارپیشگیری وتشخیص بیماریهای نادربرگزارمی شود    دوازدهمین سمینارپیشگیری وتشخیص بیماریهای نادرازهفتم تا یازدهم اسفندماه سال جاری درمرکزتحقیقات غدد ومتابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزارمی شود.به گزارش خبرنگارما، دکترمسعود هوشمند هدف ازبرگزاری این سمیناررا آشنایی پزشکان وژنتیسین ها با دستاوردهای امردرمان وتشخیص بیماریهای نادردانست ومحورهای سمیناررا این گونه برشمرد: دراین سمیناربرروی بیماریهای نوروماسکولار، متابولیک، نقص ایمنی وبیماریهای چندعاملی بحث وگفتگوخواهیم داشت.وی درباره گروه های شرکت کننده در سمینار گفت: متخصصین اطفال، متخصصین اعصاب، متخصصین آسم و آلرژی در نقص ایمنی، متخصصین دیابت، سرطان، ام اس و پزشکان عمومی، مشاوران ژنتیک و ژنتیسین ها می توانند درسمینار شرکت کنند.
    

نظرات 1 + ارسال نظر
وابسته به خدا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:56

اثبات الهی نبودن آیات قرآن با استفاده از اعداد هر آیه:
شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

از آنجایی که پیامبر اسلام با بیت المال سرو کار داشته اند پس با اعداد کاملا آشنایی داشته .

من مطالعاتی برای اثبات اینکه قرآن الهی نیست و اینکه کلام خدا نیست داشته ام و نتیجه بخش است و لازم دانسته ام به شما هم بگویم.اثبات آن بسیار آسان است.

اثبات زیر با توجه به شماره ی هر آیه و متن هر آیه صورت می گیرد .

اثبات الهی نبودن آیات قرآن با اعداد هر آیه:

-عدد7:مثلا وقتی به عدد 7 می رسد درمورد آسمان ها و زمین صحبت میکند چون شنیده 7 آسمان داریم.

مثال برای عدد 7(فعل فرو فرستادن که با تجسم آسمان در ذهنش آمده)

--سوره نساء آیه47

ای کسانی که به شما کتاب داده شده است ، به آنچه فرو فرستادیم و تصدیق کننده همان چیزی است که با شماست ایمان بیاورید پیش از آنکه چهره‌هایی را محو کنیم و در نتیجه آنان را به قهقرى بر گردانیم یا همچنان که اصحاب سبت را لعنت کردیم آنان را نیز لعنت کنیم .

--سوره هود آیات 97(عبارت دنیا)

ولی از فرمان فرعون پیروی کردند ، و فرمان فرعون صواب نبود ؛ روز قیامت پیشاپیش قومش می‌رود و آنان را به آتش در می‌آورد ؛ و دوزخ ورودگاه بدی برای واردان است . و در این دنیا و روز قیامت به لعنت بدرقه شدند ، و چه بد عطایی نصیب آنان می‌شود .

--سوره أحزاب آیه57(عبارت دنیا=آسمان و زمین)



بی گمان کسانی که خدا و پیامبر او را آزار می‌رسانند خدا آنان را در دنیا و آخرت لعنت کرده و برایشان عذابی خفت آور آماده ساخته است .



-عدد 0 و 5:در اینگونه آیات فعل جملات به نفی و فعل منفی یا کلمه ی منفی کشیده می شود مثلا عدد 100 در سوره ی بقره یا کهف یا ... از کلمه ی لا (یعنی هیچ =0) استفاده می کند.چون در عدد صد، صفر دارد. یا اینکه در هر آیه ای که باشد وقتی به عدد 50 می رسد در مورد انجام ندادن کاری صحبت می کند(چون در دهنش تجسم کرده دست 5 انگشت دارد و 0 هم در ذهنش به فعل جمله علامت منفی می دهد)

مثال ها برای عدد 0:

--سوره إسراء آیه 60

و آن رویایی را که به تو نشان دادیم و درخت لعنت شده در قرآن را جز برای آزمایش مردم قرار ندادیم

--سوره أحزاب آیه60

اگر منافقان و کسانی که در دل‌هایشان مریضی است و شایعه افکنان در مدینه باز نایستند ... * آنان لعنت شدگان‌اند

--سوره هود آیه60



و این قوم عاد بود که آیات پروردگارشان را انکار کردند و فرستادگانش را نافرمانی نمودند ، و به دنبال فرمان هر زورگوی ستیزه جوی رفتند ؛ و در این دنیا و روز قیامت ، لعنت بدرقه آنان گردید



-مثال برای عدد5:

سوره رعد آیه 25

و کسانی که پیمان خدا را پس از بستن آن می‌شکنند و آنچه را خدا پیمان به پیوستن آن فرمان داده می‌گسلند و در زمین فساد می کنند ، بر ایشان لعنت است و بدفرجامی آن سرای ایشان را است .

سوره مائدة آیه 45

و کسانی که به موجب آنچه خداوند نازل کرده داوری نکرده‌اند ، آنان خود ستمگرانند .

عدد2: به عدد 2 می رسد درمورد ازدواج صحبت کندو خیلی عددهای دیگر....

مثال برای عدد 4(تصور حیوانات 4 پا مثل گرگ و ...)

-سوره أعراف آیه44



-- پس آواز دهنده ای در میان آنان آواز در می‌دهد که لعنت خداوند بر ستمکاران باد .

می ماند بخش نهایی اثبات که به عدد ها بستگی دارد اگر مشابه باشد یا نباشد که هر کدام آیه را با تصور هر عدد جلو می برد . مانند 11 و 222و ... (عبارت استفاده شده درآیه: یکی یکی و ...) یا اینکه عدد مشابه نباشد آیه را جلو می برد.


اینها بخش بسیار کوچکی از اثبات است . آیات بسیار زیاد دیگری است که نشان بر این است که قرآن کلام خدا نبوده و پیامبر اسلام بیماری اسکیزوفرنی داشته اند و حضرت مسیح آخرین فرستاده ی خداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد