.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

کاشت درخت ام اس

  
    مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی 76 کلینیک گل و گیاه با هدف ارائه آموزش هایی به شهروندان درخصوص نگهداری، مراقبت از گیاهان و درختچه ها و نحوه کاشت آنها تاکید کرد: به دستور شهردار تهران قرار است در 123 ناحیه شهر تهران 123 کلینیک گل و گیاه احداث شود.
    مختاری با اشاره به احداث 120 پارک محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای در شهر تهران از ابتدای امسال تاکنون گفت: هم اکنون سرانه فضای سبز درون شهری به 15.5 مترمربع برای هر نفر رسیده که این رقم در فضای سبز برونشهری 23 مترمربع برای هر نفر است. مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران تاکید کرد: تلاش می کنیم تا پایان برنامه پنج ساله شهرداری سرانه فضای سبز شهر تهران به 17.5 مترمربع برای هر شهروند افزایش یابد.
    همچنین در حرکت نمادینی امروز همزمان با روز درختکاری، جمعی از هنرمندان و مسئولان شهری با هدف آگاهی بخشی به مردم درباره بیماری ام اس در پارک ملت درختی به نام درخت ام اس خواهند کاشت.
    

 

مدیرعامل سازمان پارک ها خبر داد: آغاز هفته درختکاری با کاشت 10 میلیون گل لاله در تهران

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع نهال رایگان در 130 نقطه تهران خبر داد.
    علی محمدمختاری دیروز در نشست خبری به مناسبت هفته درختکاری گفت: از 15 اسفندماه به مدت یک هفته به عنوان هفته درختکاری مطرح است و قرار است در این هفته پروژه 1350 هکتاری کمربند سبز در شمال غرب تهران را افتتاح کنیم.
    وی تاکید کرد: برای جلوگیری از توسعه بی رویه شهر تهران و ساخت وسازها در این کلانشهر، کاشت درخت در حیاط منازل و بهبود شرایط زیست محیطی را در اولویت کار خود قرار داده ایم.
    مختاری با اشاره به آغاز بهره برداری از 1350 هکتار از کمربند شمال غربی تهران در 18 اسفند خاطرنشان کرد: فاز دوم کمربند سبز تهران به مساحت 50 هزار هکتار تصویب و کلیات آن به شهرداری ابلاغ شده است که سال 84 این طرح مهم آغاز و 36 هکتار از این طرح در قالب کمربند سبز پیرامونی تهران در فاز 1 و 2 به بهره برداری رسیده است.
    مختاری یادآور شد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و حفظ باغات و فضای سبز شهر تهران اراضی دامنه جنوبی البرز برای کاشت نهال در دستور کار قرار گرفته است.
    مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت: از امروز در 130 پارک شهر تهران نهال مثمر و غیرمثمر توزیع و 10 میلیون گل لاله نیز در سطح شهر تهران کاشته می شود که نسبت به سال گذشته تعداد این گل ها سه برابر شده است.
    مختاری تاکید کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهری برای هر نفر 15/5 متر مربع است که در نظر داریم به 17/5 متر مربع افزایش دهیم این در حالی است که سرانه برون شهری 23 متر مربع است.
    در آستانه روز درختکاری دیروز همچنین نهال مهربانی در مرکز طبی کودکان تهران غرس شد. در این مراسم به امید سلامتی تمام کودکان بستری شده در این بیمارستان 6 نهال کاشته شد.
    در همین رابطه در پارک ملت نیز درخت «ام اس» به امید شفا و درمان تمامی بیماران ام اس غرس شد.
    در این مراسم نیز که با حضور شهردار منطقه 3 و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد این درخت جهت شناسایی واقعیت بیماری ام اس به مردم به صورت نمادین کاشته شد.
    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد